ZARZĄDZENIE Nr III/23/2011
Wójta Gminy Stare Czarnowo
z dnia 05 maja 2011 r.
w sprawie wskazania systemu wykonania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo.
Na podstawie §1 ust. 3 oraz § 2 ust. 2 załącznika nr 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1. Tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych jest podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo.
§ 2.
-
Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam Marka Kamrowskiego.
-
Do zadań koordynatora należy bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Stare Czarnowo
mgr Marek Woś