Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy
w Starym Czarnowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wójt Gminy Stare Czarnowo ogłasza przetarg nieograniczony na: "Wymianę stolarki okiennej w salach lekcyjnych Zespołu Szkół w Kołbaczu" kod CPV 45.00.00.00 -7

Zamówienia publiczne


Przetarg nieograniczony na:
Wymianę stolarki okiennej w salach lekcyjnych Zespołu Szkół w Kołbaczu
kod CPV 45.00.00.00 -7

(Wartość zamówienia mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8)

Zamawiający: Wójt Gminy Stare Czarnowo

  1. 74 – 106 Stare Czarnowo ul. Szczecińska 23
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  4. Zakres robót do wykonania
    • Demontaż starej drewnianej stolarki okiennej
    • Montaż 48 szt. okien pięciokomorowych PCV koloru białego z zachowaniem istniejącej formy
    • Obrobienie okien z pomalowaniem ościeży
  5. Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.08.2007 r.
  6. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
  7. SIWZ do pobrania na stronie www.bip.stareczarnowo.pl lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 17 do dnia 29.07.2007 r., pocztą, po przesłaniu wniosku o jej przekazanie.
  8. Warunki udziału

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. złożą ważną ofertę
    2. spełniają warunki określone w SIWZ.
    3. spełniają przesłanki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    4. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Prawo zamówień publicznych
    5. w ciągu ostatnich dwóch lat wykonali minimum 2 zamówienia podobne zakresem do przedmiotu zamówienia.
  9. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  10. Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami:

    Kazimierz Nowicki tel. (091) 3124 131 wew. 33 E-mail: www.gpdnk@interia.pl
     
  11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szczecińskiej 23, pok. nr 2 w terminie do dnia 30.07.2007 r. do godz. 1000.
  12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.07.2007 r. o godz. 1100 na sali posiedzeń w siedzibie Zamawiającego.
  13. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena ryczałtowa – 100 %

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_na_wymiane_stolarki_okiennej_w_Ko_baczu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-07-10 16:22:53 319,4KB 85 razy
Wynik postępowania
1 Og_oszenie_wyniku_postepowania_na_okna_do_ZSZ_w_Ko_baczu.pdf 2007-08-30 15:32:13 109,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: redaktor 10-07-2007 16:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-07-2007
Ostatnia aktualizacja: redaktor 30-08-2007 15:32