System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Gmina Stare Czarnowo ogłasza przetarg:" Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Stare Czarnowo"
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Stare Czarnowo: Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Stare Czarnowo
Numer ogłoszenia: 445626 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3124131, faks 91 3124131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Stare Czarnowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa ścieżki rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Stare Czarnowo. Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania: 1) wykonanie pomiarów geodezyjnych, w tym określenie współrzędnych geodezyjnych punktów charakterystycznych trasy, 2) wycięcie i wykarczowanie drzew i krzewów z powierzchni ścieżki rowerowej, 3) wykonanie koryta pod nawierzchnię ścieżki rowerowej o głębokości 10 cm z pozostawieniem materiału na miejscu w celu uzupełnienia niedoboru gruntu na krawędziach nawierzchni, 4) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, 5) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego 50/70 o uziarnieniu 0/18,8 dla ruchu KR 1-2, o grubości 4 cm, 6) wykonanie wzmocnienia podbudowy kruszywem naturalnym na przejazdach przez drogi gruntowe i zjazdy, ok. 80 m2, 7) wykonanie koryta pod MOP o gł. 15 cm, 8) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wtopionych na ławie betonowej, 9) wykonanie na powierzchni MOP podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm, 10) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej 4:1 z wypełnieniem spoin piaskiem, 11) wykonanie stanic wyposażonych w zadaszenia, stoły drewniane, ławki drewniane, stojaki na 12 rowerów i i dwa kosze na śmieci, 12) wykonanie zabezpieczeń w formie poręczy na nasypach w miejscach, gdzie nie można wykorzystać istniejących krzewów, 13) oznakowanie pionowe i poziome przejazdów przez drogi wojewódzkie i inne, 14) wykonanie pokładu z barierami na istniejących przyczółkach nad ciekiem wodnym, pow. ok. 12 m2, obciążenie 500 kG/m2. 2.Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia ustala dokumentacja techniczna załącznik nr 7 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 3.Szczegółowa dokumentacja realizowanego przez Gminę Stare Czarnowo w ramach zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo w ramach przedsięwzięcia Infrastruktura łącząca dla niemieckich i polskich gmin i miast: Mark Landin, Brüssow, Carmzow - Wallmow, Schenkenberg, Schönfeld, Mescherin, Angermünde, Schwedt Odra, Banie, Cedynia, Chojna, Gryfino, Kolbaskowo, Stare Czarnowo i Trzcińsko-Zdrój w ramach Programu operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Branderburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 - INTERREG IVA znajduje się na stronie www.stareczarnowo.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: informacje zawiera Rozdział VIII SIWZ - wadium w wysokości dwadzieścia tysiecy złotych
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Rozdział XIII SIWZ i załącznik nr 6 - wzór umowy zawiera klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA STARE CZARNOWO ul. Św. Floriana 10 74-106 Stare Czarnowo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: GMINA STARE CZARNOWO ul. Św. Floriana 10 74-106 Stare Czarnowo sekretariat - pok 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przez Gminę Stare Czarnowo w ramach zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo w ramach przedsięwzięcia Infrastruktura łącząca dla niemieckich i polskich gmin i miast: Mark Landin, Brüssow, Carmzow - Wallmow, Schenkenberg, Schönfeld, Mescherin, Angermünde, Schwedt Odra, Banie, Cedynia, Chojna, Gryfino, Kolbaskowo, Stare Czarnowo i Trzcińsko-Zdrój w ramach Programu operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie Branderburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 - INTERREG IVA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie_o_zamA_wieniu_-_scieA_ka_listopad2012.doc | 2012-11-13 10:56:22 | 60KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_na_A_cieA_ke_11.2012.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:56:22 | 281,5KB | 256 razy |
2 | opis+techniczny+PW+2,0+04.11.12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:58:35 | 40,8KB | 435 razy |
3 | Przedmiar+robA_t+A_cieA_ka_-_11.2012.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:58:45 | 79,4KB | 297 razy |
4 | PrzekrA_j+normalny+2,0+04.11.12.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:58:59 | 138,6KB | 172 razy |
5 | strona+tytuA_owa+PRZEDMIAR+ROBA_T+A_cieA_ka.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:59:16 | 214,4KB | 216 razy |
6 | STWiOR+A_cieA_ka-2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 10:59:50 | 1,1MB | 317 razy |
7 | UkA_ad+arkuszy+planu+sytuacyjnego+-+skala+1_25000.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:00:12 | 439,3KB | 208 razy |
8 | 1000+rys.nr+1-1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:02:05 | 5,9MB | 167 razy |
9 | 5000++rys.+nr+5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:06:47 | 345,9KB | 154 razy |
10 | 5000+rys.+nr+1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:07:05 | 385,2KB | 158 razy |
11 | 5000+rys.+nr+2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:07:21 | 342,7KB | 129 razy |
12 | 5000+rys.+nr+3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:07:32 | 281,4KB | 148 razy |
13 | 5000+rys.+nr+4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:07:42 | 218,7KB | 205 razy |
14 | Kosz+na+A_mieci.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:13:25 | 111,1KB | 139 razy |
15 | MOP+1+800m2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:14:08 | 2,1MB | 165 razy |
16 | MOP+9+000m2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:17:16 | 5,9MB | 167 razy |
17 | MOPm2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-13 11:17:42 | 241,4KB | 145 razy |
18 | Wiata+drewniana.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:11:42 | 76,3KB | 30 razy |
19 | CCF20121123_00000.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:17:09 | 982,4KB | 25 razy |
20 | CCF20121123_00001.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:18:06 | 757,9KB | 18 razy |
21 | CCF20121123_00002.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:18:37 | 964,8KB | 14 razy |
22 | CCF20121123_00003.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:21:17 | 876,1KB | 13 razy |
23 | CCF20121123_00004.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:21:40 | 674,8KB | 14 razy |
24 | CCF20121123_00005.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:22:06 | 984,2KB | 16 razy |
25 | CCF20121123_00006.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:22:36 | 1,0MB | 13 razy |
26 | CCF20121123_00007.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:24:32 | 1,0MB | 14 razy |
27 | CCF20121123_00008.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:26:07 | 969,3KB | 12 razy |
28 | CCF20121123_00009.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:26:36 | 980,2KB | 12 razy |
29 | CCF20121123_00010.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:29:34 | 805,4KB | 14 razy |
30 | CCF201211236_00000.jpgsciezka Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:45:48 | 393,8KB | 27 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi_na_pytania_-A_cieA_ka_-listopad_2012.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-11-23 13:11:18 | 66KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewaA_nienie_przet_na_A_cieA_kA__29.11.2012r.doc | 2012-11-30 08:43:50 | 24KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Łysik | 13-11-2012 10:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-11-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Arkadiusz Łysik | 30-11-2012 08:43 |