Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Stare Czarnowo

Wyszukiwanie zaawansowane

Tagi

Koordynator ds. dostępności

Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:

Jakub Jendrzejczak
Koordynator ds. dostępności
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10
74-106 Stare Czarnowo
tel. 91 485 70 51
e-mail: jjendrzejczak@stareczarnowo.pl

Zadania koordynatora do spraw dostępności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
  3. Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Raporty:

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - 2021 r.

Plany działania:

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę Stare Czarnowo - data sporządzenia: 18 września 2020 r.

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę Stare Czarnowo - zaktualizowany na dzień: 26 czerwca 2024 r.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).

Załączniki:


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator Serwisu BIP

Data wytworzenia:
03 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Administrator Serwisu

Data publikacji:
03 lut 2021, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Kuźniar

Data aktualizacji:
15 lut 2025, godz. 09:42