Koordynator ds. dostępności
Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:
Jakub Jendrzejczak
Koordynator ds. dostępności
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10
74-106 Stare Czarnowo
tel. 91 485 70 51
e-mail: jjendrzejczak@stareczarnowo.pl
Zadania koordynatora do spraw dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
- Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Raporty:
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - 2021 r.
Plany działania:
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Załączniki:
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator Serwisu BIP Data wytworzenia:
03 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Administrator Serwisu Data publikacji:
03 lut 2021, godz. 10:43
Osoba aktualizująca informacje
Paweł Kuźniar Data aktualizacji:
15 lut 2025, godz. 09:42