Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy
w Starym Czarnowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

UCHWAŁA NR XIII/84/11 RADY GMINY STARE CZARNOWO z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Stare Czarnowo na rok 2012.

UCHWAŁA NR XIII/84/11
RADY GMINY STARE CZARNOWO
z dnia 22 grudnia 2011 r.


w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Stare Czarnowo na rok 2012.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) w związku z art. 211, art. 212, art. 258 ust. 1 i art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.)  Rada Gminy Stare Czarnowo uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie - 13.796.055,33 zł,
z tego:

  1. dochody bieżące - 9.975.763,33  zł,
  2. dochody majątkowe - 3.820.292,00  zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie - 11.808.055,33 zł,
z tego:

  1. wydatki bieżące -10.108.055,33  zł,
  2. wydatki majątkowe - 1.700.000,00  zł.

§ 3. Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu w kwocie - 1.988.000,00 zł,
która zostanie przeznaczona na:

  • spłaty zaciąganych kredytów - 1.988.000,00 zł,

§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:

  1. przychody - 1.385.400,00 zł,
  2. rozchody - 3.373.400,00  zł.

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w kwocie - 115.000,00 zł,
  2. celowe w kwocie - 24.000,00 zł,

z przeznaczeniem na:
- realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 24.000,00 zł,

§ 6. Dochody i wydatki związane z realizacją:

1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4,
2) zadań realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 5.

§ 7. Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 6)
w kwocie - 161.800,28 zł,
z tego:

  • w ramach funduszu sołeckiego - 161.800,28 zł,

§ 8. 

  1. Ustala się dochody w kwocie - 56.000,00 zł,
    z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  2. Ustala się wydatki w kwocie - 51.000,00  zł,
    na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
  3. Ustala się wydatki w kwocie - 5.000,00  zł,
    na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 9. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:

  1. pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty - 1.000.000,00  zł,
  2. wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, do kwoty - 1.020.000,00  zł.

§ 10. Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 9, do wysokości kwot w nich określonych.

§ 11. Ustala się dotacje:

  1. dla jednostek sektora finansów publicznych:
    1. podmiotowe (Załącznik Nr 7) w kwocie - 100.000,00 zł,
    2. celowe na zadania własne (Załącznik Nr 8) w kwocie - 33.000,00 zł,
    3. celowe na pomoc innym j.s.t. (Załącznik Nr 9) w kwocie - 140.000,00 zł
  2. dla jednostek spoza sektora finansów publicznych:
    1. celowe (Załącznik Nr 10) w kwocie - 193.000,00 zł.

§ 12. Upoważnia się Wójta do:

  1. dokonywania zmian w planie wydatków:
    1. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
    2. majątkowych,
      z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
  2. przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym Gminy;
  3. do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu Gminy Stare Czarnowo.
  4. udzielania zaliczek na wydatki do rozliczenia :
    1. pracownikom - na koszty podróży i przeniesień służbowych oraz na pokrycie drobnych wydatków;
    2. sołtysom poszczególnych miejscowości – na pokrycie wydatków w ramach uchwalonego dla sołectwa Funduszu Sołeckiego;
    3. jednostkom organizacyjnym oraz osobom fizycznym wykonującym zadania w ramach uchwalonego budżetu - na koszty wykonywanych zadań;
    4. w innych wypadkach określonych w odrębnych przepisach;
    5. pracownikom odbywającym stałe podróże służbowe oraz pracownikom, którzy w związku z czynnościami służbowymi pokrywają bezpośrednio drobne, stale powtarzające się wydatki, mogą być udzielane zaliczki stałe na cały rok budżetowy lub na okres krótszy, jednak w wysokości nieprzekraczającej przeciętnej kwoty wydatków półtoramiesięcznych. Na podstawie uznanych rachunków pokrywa się pełną kwotę należności.

§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

 

PRZEWODNICZĄCY RADY

Kazimierz Mendak

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: redaktor 10-01-2012 11:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-01-2012
Ostatnia aktualizacja: - 10-01-2012 11:39