System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Gmina Stare Czarnowo ogłasza przetarg na:Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.020.000, - na finansowanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Stare Czarnowo: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.020.000, - na finansowanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo
Numer ogłoszenia: 232976 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3124131, faks 91 3124131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.020.000, - na finansowanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.020.000, - (jeden milion dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy) na finansowanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ścieżki rowerowej na terenie Gminy Stare Czarnowo w ramach przedsięwzięcia (Infrastruktura łącząca dla niemieckich i polskich gmin i miast: Mark Landin, Brussow, Carmzow-Wallmow, Schenkenberg, Schonfeld, Mescherin, Angermunde, Schwedt)Oder, Banie, Cedynia, Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Trzcińsko-Zdrój w ramach Programu operacyjnego Celu 3 (Europejska Współpraca Terytorialna) - Współpraca Transgraniczna (Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie ) Branderburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 - INTERREG IVA Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia kredytu z linii Europejskiego Banku Inwestycyjnego Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę powinny przewidywać: a)okres wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2012 r. b) karencję w spłacie rat do 29 listopada 2016 r. c)okres spłaty kredytu: spłata kredytu nastąpi jedną ratą, niezwłocznie po uzyskaniu dofinansowania w ramach INTERREG IVA w terminie do dnia 30 listopada 2016 r. W przypadku gdy środki finansowe w ramach dofinansowania z Programu INTERREG IVA zostaną przekazane Gminie Stare Czarnowo w terminie wcześniejszym to Gmina Stare Czarnowo zobowiązuje się dokonać spłaty kredytu niezwłocznie po otrzymaniu środków. d)spłatę odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu środków, e)że, dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2012 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, Przyjmuje się, iż pierwsza rata kredytu uruchomiona zostanie 31 sierpnia 2012 r. w wysokości 400.000,00 zł , a kolejne: 30 września 2012 r. w wysokości 400.000,00 zł i 31 października 2012 r. w wysokości 220.000,00 zł. Jednak rzeczywiste wielkości rat uruchamianych w ramach kredytu mogą ulec zmianie w związku z postępem prac budowlanych wykonywanych przez Wykonawcę inwestycji. f)że, kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, g)prawo Zamawiającego do zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczania przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu, h)prawo Zamawiającego do wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów i)prawo Zamawiającego do przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych rat kredytowania w sytuacji zmiany daty wpływu wsparcia finansowego przyznanego Gminie na współfinansowanie zadania w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 (Europejska Współpraca Terytorialna) - (Współpraca Transgraniczna) Krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie , Brandenburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013 j)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
a) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665, z poźn. zm.),a) aktualny odpis z właściwego rejestru-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonania czynności bankowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,(spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starym Czarnowie, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Czarnowie, ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Projekt+SIWZ+02.07.2012-_P.Skarbnik.AKTUALNY.doc | 2012-07-04 11:21:39 | 92,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Projekt+SIWZ+02.07.2012-_P.Skarbnik.AKTUALNY.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-04 11:25:12 | 92,5KB | 354 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowidAo_nr_2_na_zapyt_-kredyt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-11 16:48:49 | 22,5KB | |
2 | Odpowiedzi_na_pyt_banku_07.2012.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-11 16:49:20 | 30,5KB | |
3 | opinia_RIO.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-11 19:42:51 | 1011,4KB | |
4 | CCF20120716_00006.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-16 12:26:47 | 1,2MB | |
5 | odpowiedAo_nr_3_do_przet._na_kredyt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-16 18:36:36 | 27KB | |
6 | CCF20120716_00007.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-16 18:38:45 | 691,5KB | |
7 | odpowidAo_nr_3_na_zapyt_-kredyt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-23 11:02:01 | 25,5KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | OgA_oszenie_powiA_zane_-_zmiana_do_bip_16.07.2012.doc | 2012-07-16 18:35:25 | 29KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | kredyt_informacja_o_wyb_najk._oferty_do_bip_-kredyt_1.020.000.doc | 2012-08-06 15:11:05 | 23,5KB | |
2 | OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia__-_kredyt_1.020.000-na_A_cieA_kA_.doc | 2012-08-17 12:54:56 | 39,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Łysik | 04-07-2012 11:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-07-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Arkadiusz Łysik | 17-08-2012 12:54 |