Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy
w Starym Czarnowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Koordynator ds. dostępności

Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:

Jakub Jendrzejczak
Koordynator ds. dostępności
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10
74-106 Stare Czarnowo
tel. 91 485 70 51
e-mail: jjendrzejczak@stareczarnowo.pl

Zadania koordynatora do spraw dostępności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
  3. Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Raporty:

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - 2021 r.

Plany działania:

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Gminę Stare Czarnowo - data sporządzenia: 18 września 2020 r.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).


Załączniki:

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kuźniar 03-02-2021 10:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-02-2021
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kuźniar 21-07-2021 10:22