ZARZĄDZENIE NR II/13/2007
Wójta Gminy Stare Czarnowo
z dnia 23 kwirtnia 2007 r.
w sprawie powołania Zespołu Kontrolnego celem przeprowadzenia inwentaryzacji materiałów szkodliwych oraz przeglądu stanu utrzymania czystości i porządku w gminie.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy za dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / Dz. U . z 2002 r. Nr 142, poz. 159, z 2002 r. Nr 32, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 153, poz. 1271, Nr 102, poz. 1055, nr 116, poz. 1203, Nr 214, poz. 1806Z 2005r Nr 172, poz. 1441, z 2006r. Nr 17, poz. 128, Nr 175, poz. 1457, Nr 181, poz. 1337/ oraz art. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008z 2006r. Nr 144, poz. 1042, Nr 180, poz. 1495/ oraz Uchwały Rady Gminy w Starym Czarnowie NR XXXV/261/06 Rady Gminy Stare Czarnowo z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stare Czarnowo zarządzam:
§ 1. Powołuję zespół kontrolny w składzie:
PRZEWODNICZĄCY KOMISJI:
- Piotr Modzelewski - inspektor ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
CZŁONKOWIE KOMISJI:
- Bogdan Adrabiński - podinspektor d/s Gospodarki Gruntami.
- Zbigniew Ślęzak - podinspektor d/s Gospodarki Komunalnej.
- Policjant z KPP Gryfino Posterunek Policji w Starym Czarnowie.
- Sołtys wsi - danej miejscowości.
§ 2. Zespół kontrolny dokona:
- Inwentaryzacji istniejących materiałów zanieczyszczających środowisko (azbest) celem skonkretyzowania potrzeb oraz wymagań w powyższym zakresie oraz uzyskania ewentualnego wsparcia finansowego z pozyskanych źródeł zewnętrznych w celu ich utylizacji.
- Przeglądu stanu czystości i porządku we wszystkich posesjach znajdujących się na terenie gminy Stare Czarnowo w zakresie:
- częstotliwości i sposobu usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości
- dokumentacji właścicieli nieruchomości o korzystaniu z usług usuwania odpadów, okazanie umowy i dowodów płacenia za usługi
- obowiązku właścicieli nieruchomości posiadania urządzeń do gromadzenia odpadów /pojemniki/ oraz oczyszczania z zanieczyszczeń chodników i poboczy położonych wzdłuż nieruchomości
- utrzymania zwierząt domowych - przestrzeganie terminów szczepień ochronnych oraz uiszczenia podatku od posiadanych psów
- przestrzegania prawa o ochronie środowiska
- z zakresu BHP i p/poż na terenie posesji i jej przyległym - pod względem zagrożeń mogących występować lub istniejących dla ludzi i otoczenia.
- Sprawdzenia zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego.
§ 3. Czynności wymienione w § 2 pkt 1, 2 i 3 Zespół Kontrolny wykona w terminie od 07.05.2007r do 30.06.2007r.
§ 4. Po zakończeniu prac, Zespół Kontrolny sporządzi Protokół z wykonanych prac celem przedłożenia wójtowi gminy.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierzam Inspektorowi ds. ochrony środowiska i rolnictwa.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Stare Czarnowo
mgr Marek Woś